Vevőkapcsolatok erősítése tréning
2014. március 24-25.
TOVÁBBKÉPZÉS ÉRTÉKESÍTŐKNEK, VEVŐSZOLGÁLATOSOKNAK
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Értékesítési Vezető!
Az utolsó néhány év a vevőkapcsolatok ápolásában és erősítésében is változásokat hozott. Ma már csak azoknak a vevőlátogatásoknak van értelme, amely a beszerzői oldalról nézve is profitot termel.
A kényszerből kierőszakolt látogatások, a semmitmondó beszélgetések többet ártanak egy kapcsolatnak, mint amennyit használnak. A vevőkapcsolatok erősítése a különböző vezetői szinteken és területeken dolgozó munkatársak számára különböző feladatokat jelentenek, amelyek szinergiahatásban vannak egymással. Ha ezt céltudatosan a vevő kapcsolati igényeihez alkalmazkodva végezzük, tartós együttműködésre számíthatunk.
A tréning tematikája:
- Ügyfélközpontú szemlélet és magatartás a vevő szemszögéből nézve
- A vevőre figyelés folyamata, változó igényeinek felismerése és kielégítése
- Kulcs-ügyfélkör kialakítása és kezelése
- Kulcs-ügyfelek vásárlási szokásainak azonosítása
- A vásárlási készség kondicionálásának módjai meglévő vevőkörünknél
- Meglévő vevőink hűségének és elkötelezettségének növelése
- Visszatérő vevők magatartás jellemzői és elvárásai
- A vevőelégedettség mérésére alkalmazható módszerek
- A vevőkapcsolat értékének mutatói
- Hogyan szerezhetjük vissza az elvesztett vevőinket?
A tréningre minden érdeklődőt szeretettel várunk, aki a vevőkapcsolatait szeretné tudatosabban erősíteni, ezáltal cége stabilitását növelni.
A képzés adatai:
A képzés díja 98.000,- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási anyagot is.
Kedvezmények: Két vagy több személy együttes jelentkezése esetén, résztvevőként 10% kedvezményt biztosítunk.
A tréningről e-mailen és telefonon egyaránt szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
Várjuk jelentkezését!
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
M: +36 30 248 3264
tkovacs@t-online.hu
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
www.kovacstunde.hu
|