[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Kovács Tünde

© KOVÁCS TÜNDE Vezető Továbbképző és Tanácsadó
1032 Budapest, Ágoston u. 16. | Tel: +36 30 248 3264
www.kovacstunde.hu | tkovacs@t-online.hu

PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS TRÉNING

BUDAPESTEN VAGY ONLINE RÉSZVÉTELLEL

2021. március 1-2.



Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Értékesítési Vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt Irodavezető!

Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. A legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú üzleti kapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt, őszinte kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.

A kétnapos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A képzés során a hangsúlyt az egyenrangú kapcsolat kialakítására; az asszertív, tárgyilagos kommunikációs stílusra; valamint a jó hangulatú, hosszú távú együttműködés kialakításának képességére helyezzük.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2021. február 22.)

[Jelentkezési lap]


A tréning tematikája:

  1. A panaszok és reklamációk fogadása
  2. Ügyféltípusok panasz és reklamáció esetén
  3. Ügyfél-kommunikáció és tárgyalástechnika a problémák feltárása során
  4. Az alaptalan panaszok és reklamációk kiszűrése és kezelése
  5. Agresszív viselkedésformák azonosítása és semlegesítése
  6. Az ügyfél és a saját érdekeink összehangolása
  7. Miként találjuk meg a partnerünk és a magunk számára is előnyös megoldást?
  8. Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  9. Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  10. A hosszú távú együttműködés elve és a tudatos kapcsolatépítés módszerei


A tréning során a hallgatók:

  • megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.


A tréning módszere:


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A képzés adatai:

A képzés megnevezése: Panasz- és reklamációkezelés tréning
Tréner: Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv írója, www.kovacstunde.hu
Időpont: 2021. március 1-2.
Időtartam: délelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Képzési forma: Tréning (2 napos, gyakorlati képzés)
Helyszín: BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel
1022 Budapest, Bimbó út 5.
Jelentkezési határidő: 2021. február 22.
A képzés díja: 128.000,- Ft/fő + áfa *

* A tandíj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!


[Jelentkezési lap]

A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
programvezető tréner

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező
gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként online felületen vagy egyéb
adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat tulajdonosa, valamint adatkezelője
az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint adatkezelője az adatbázis tulajdonosa.
Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat a Kovács Tünde Bt. nem küld. A Kovács Tünde Bt. kijelenti, hogy marketing-
tevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése
szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi
személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön emailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért.
Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!

Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!