PANASZ- ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS TRÉNING
BUDAPESTEN VAGY ONLINE RÉSZVÉTELLEL
2021. március 1-2.
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Értékesítési Vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető! Tisztelt Irodavezető!
Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. A legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú üzleti kapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt, őszinte kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.
A kétnapos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A képzés során a hangsúlyt az egyenrangú kapcsolat kialakítására; az asszertív, tárgyilagos kommunikációs stílusra; valamint a jó hangulatú, hosszú távú együttműködés kialakításának képességére helyezzük.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2021. február 22.)
A tréning tematikája:
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Ügyféltípusok panasz és reklamáció esetén
- Ügyfél-kommunikáció és tárgyalástechnika a problémák feltárása során
- Az alaptalan panaszok és reklamációk kiszűrése és kezelése
- Agresszív viselkedésformák azonosítása és semlegesítése
- Az ügyfél és a saját érdekeink összehangolása
- Miként találjuk meg a partnerünk és a magunk számára is előnyös megoldást?
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú együttműködés elve és a tudatos kapcsolatépítés módszerei
A tréning során a hallgatók:
- megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
- elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
- képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
A tréning módszere:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A képzés adatai:
A képzés megnevezése: |
Panasz- és reklamációkezelés tréning |
Tréner: |
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv írója, www.kovacstunde.hu |
Időpont: |
2021. március 1-2. |
Időtartam: |
délelőtt 9.00-től délután 16.00-ig |
Képzési forma: |
Tréning (2 napos, gyakorlati képzés) |
Helyszín: |
BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel 1022 Budapest, Bimbó út 5. |
Jelentkezési határidő: |
2021. február 22. |
A képzés díja: |
128.000,- Ft/fő + áfa * |
* A tandíj magába foglalja a 2 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.
Kedvezmény:
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
|
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
| Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|