[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Kovács Tünde

© KOVÁCS TÜNDE Vezető Továbbképző és Tanácsadó
1032 Budapest, Ágoston u. 16. | Tel: +36 30 248 3264
www.kovacstunde.hu | tkovacs@t-online.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM

3x2 NAPOS KÉPZÉS BUDAPESTEN VAGY ONLINE RÉSZVÉTELLEL



Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!

Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője ismét Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.

A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális eredményességet. A 3x2 napos tanfolyamot vizsga zárja, a képzés elvégzését pedig oklevéllel tanúsítjuk. Az egyes tréningmodulok során konzultációs lehetőséget biztosítunk, ami lehetőséget teremt a hallgatók munkája során előforduló speciális esetek megbeszélésére is.

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezési határidő: 2021. január 25.


A tanfolyam moduljai

Modulok Modul címe Képzési napok Időpontok
1. modul Professzionális ügyfélszolgálat 2 nap 2021. február 1-2.
2. modul Munkatársak motiválása 2 nap 2021. március 8-9.
3. modul Csoportvezetői technikák 2 nap 2021. április 12-13.


Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Munkatársak motiválása

  • Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
  • A motiváció hatása a teljesítményre
  • Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
  • A várható eredményesség előrejelzése
  • A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
  • Személyiségfüggő motivációs stratégiák
  • Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
  • A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
  • A demotiváció első jelei és megfékezése
  • A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei

Csoportvezetői technikák

  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • A csapatmunka megszervezése és irányítása
  • Mitől válik egy csoport csapattá?
  • A csapatszellem kialakítása és fenntartása
  • Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
  • A vezető helye a csapatban
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?


A tanfolyam során a hallgatók:

  • megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
  • új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
  • olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszú távon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.


A képzést az alábbi munkatársak részére ajánljuk:

  • cégtulajdonosoknak,
  • ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.


Amiért érdemes minket választani...

  • mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • a képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.


Képzési módszerünk


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A tanfolyam adatlapja:

A program pontos megnevezése: Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
Programvezető: Kovács Tünde, oktatási igazgató, www.kovacstunde.hu
Jelentkezési határidő: 2021. január 25.
Vizsga és oklevél-átadás: 2021. május 12.
A program időtartama: 6 nap
Képzési időtartam: minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig
A tanfolyam helyszíne: BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel
1022 Budapest, Bimbó út 5.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa: Oklevél
Részvételi díj: 288.000,- Ft/fő + áfa *

* A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

KEDVEZMÉNY!

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Jelentkezés:

Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, e-mailben szíveskedjék visszaküldeni az alább megadott címre!

[Jelentkezési lap]

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről szívesen adunk bővebb felvilágosítást e-mailen és telefonon egyaránt.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező
gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként online felületen vagy egyéb
adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat tulajdonosa, valamint adatkezelője
az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint adatkezelője az adatbázis tulajdonosa.
Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat a Kovács Tünde Bt. nem küld. A Kovács Tünde Bt. kijelenti, hogy marketing-
tevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése
szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi
személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön e-mailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért.
Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!

Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!