ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐI TANFOLYAM
3x2 NAPOS KÉPZÉS BUDAPESTEN VAGY ONLINE RÉSZVÉTELLEL
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!
Kovács Tünde, Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője ismét Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
A képzés során a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami garantálja számukra a maximális eredményességet. A 3x2 napos tanfolyamot vizsga zárja, a képzés elvégzését pedig oklevéllel tanúsítjuk. Az egyes tréningmodulok során konzultációs lehetőséget biztosítunk, ami lehetőséget teremt a hallgatók munkája során előforduló speciális esetek megbeszélésére is.
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezési határidő: 2021. január 25.
A tanfolyam moduljai
Modulok |
Modul címe |
Képzési napok |
Időpontok |
1. modul |
Professzionális ügyfélszolgálat |
2 nap |
2021. február 1-2. |
2. modul |
Munkatársak motiválása |
2 nap |
2021. március 8-9. |
3. modul |
Csoportvezetői technikák |
2 nap |
2021. április 12-13. |
Részletes tematikák:
Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
- A motiváció hatása a teljesítményre
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
- A várható eredményesség előrejelzése
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
- A demotiváció első jelei és megfékezése
- A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
- A csapatmunka megszervezése és irányítása
- Mitől válik egy csoport csapattá?
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői
- A vezető helye a csapatban
- Az egyéniségek szerepe a csapatban
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
A tanfolyam során a hallgatók:
- megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
- új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
- olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszú távon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.
A képzést az alábbi munkatársak részére ajánljuk:
- cégtulajdonosoknak,
- ügyfélszolgálati vezetőknek,
- mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.
Amiért érdemes minket választani...
- mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
- a képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
- Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.
Képzési módszerünk
Youtube: Kovács Tünde módszere
A tanfolyam adatlapja:
A program pontos megnevezése: |
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam |
Programvezető: |
Kovács Tünde, oktatási igazgató, www.kovacstunde.hu |
Jelentkezési határidő: |
2021. január 25. |
Vizsga és oklevél-átadás: |
2021. május 12. |
A program időtartama: |
6 nap |
Képzési időtartam: |
minden oktatási napon 9.00–től 16.00-ig |
A tanfolyam helyszíne: |
BIMBÓ 5 Oktatóközpont vagy online részvétel 1022 Budapest, Bimbó út 5. |
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusa: |
Oklevél |
Részvételi díj: |
288.000,- Ft/fő + áfa * |
* A tandíj magába foglalja a 6 napos, intenzív képzést, valamint a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.
KEDVEZMÉNY!
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
Jelentkezés:
Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, e-mailben szíveskedjék visszaküldeni az alább megadott címre!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningről szívesen adunk bővebb felvilágosítást e-mailen és telefonon egyaránt.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
oktatási igazgató, programvezető tréner
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|