[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Ügyfélszolgálatosok Országos Továbbképző Konferenciája

Ügyfélszolgálatosok 16. Országos Továbbképző Konferenciája

Dátum: 2018. november 29-30.
Helyszín: Budapest, Hotel Flamenco****

Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt HR-vezető!

Néhány nap múlva imár 16. alkalommal invitáljuk Önt az Ügyfélszolgálatosok Országos Továbbképző Konferenciájára. A konferencia programját olyan előadásokból állítottuk össze, amelyek a legújabb módszerekről, gyakorlati tapasztalatokról, kutatási eredményekről szólnak. A rendezvényünk 2 napja alatt a résztvevők új információkkal, tudással, hasznos szakmai kapcsolatokkal és érdekes élményekkel gazdagodnak, amelyeknek köszönhetően feltöltekezve térhetnek vissza munkahelyükre.

Bízunk benne, hogy az alábbi tematika elnyeri tetszését és Önnel is találkozhatunk november utolsó hetének csütörtök-péntekén. Várjuk jelentkezését!

(Jelentkezési határidő: 2018. november 28.)

Üdvözlettel:

Kovács Tünde
levezető elnök
"Az ügyfélszolgálat művészete" c. könyv szerzője

[Nyomtatható program] [Jelentkezési lap]

A Konferencia programja:

1. nap 2018. november 29., csütörtök
9.40 - 9.45 Megnyitó
9.45 - 10.30 Nyitóelőadás: Az ügyfélszolgálat felértékelődése
(Előadó: Dr. Hámori Balázs egyetemi tanár, Corvinus Egyetem, egyéb publikációi mellett az Érzelemgazdaságtan c. kézikönyv szerzője, az Információgazdaság c. kézikönyv társszerzője)
10.30 - 10.45 Kérdések, hozzászólások
10.45 - 11.30 Előadás: A készségesség, mint ügyfélszolgálatos attitűd, és ennek gazdasági értéke
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE az MTA Pszichológiai Kutatóintézetének tudományos tanácsadója)
11.30 - 11.45 Kérdések, hozzászólások
11.45 - 13.00 Ebédszünet
13.00 - 13.45 Előadás: 30 év legérdekesebb tapasztalatai a panaszkezelés területén
(Előadó: Arany Ferenc MBA vezető tanácsadó - Gold Invest, a Panaszügyek hatékony megoldása c. kézikönyv szerzője)
13.45 - 14.00 Kérdések, hozzászólások
14.00 - 14.15 Szünet
14.15 - 15.00 Előadás: Hozzáadott érték: az ügyfélszolgálat, mint profitcenter. Értékteremtés élményteremtéssel
(Előadó: Kovács Tünde andragógus, módszertani igazgató az Ügyfélszolgálat művészete c. kézikönyv szerzője)
15.00 - 15.15 Kérdések, hozzászólások
15.15 - 16.00 Előadás: A bizalom kialakításának és a figyelem megszerzésének módszertana
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR szövetség korábbi elnöke, egyéb publikációi mellett a Hírnévmenedzsment c. kézikönyv szerzője)
16.00 - 16.15 Kérdések, hozzászólások

2. nap 2018. november 30., péntek
9.45 - 10.30 Előadás: Jóhírnév-menedzsment ügyfélszolgálattal
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR szövetség korábbi elnöke, egyéb publikációi mellett a Hírnévmenedzsment c. kézikönyv szerzője)
10.30 - 10.45 Kérdések, hozzászólások
10.45 - 11.30 Előadás: Konfliktuskezelés a gyakorlatban
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Kutatóintézetének tudományos tanácsadója)
11.30 - 11.45 Kérdések, hozzászólások
11.45 - 13.00 Ebédszünet
13.00 - 13.45 Előadás: Az új generációk igényei
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Kutatóintézetének tudományos tanácsadója)
13.45 - 14.00 Kérdések, hozzászólások
14.00 - 14.45 Előadás: Az ügyfélszolgálat, mint szervezetfejlesztési terület
(Előadó: Kovács Tünde andragógus, módszertani igazgató, az Ügyfélszolgálat művészete c. kézikönyv szerzője)
14.45 - 15.00 Kérdések, hozzászólások
15.00 - 15.15 Zárszó
[Nyomtatható program]


A KONFERENCIÁRA MINDEN ÉRDEKLŐDŐT SZERETETTEL VÁRUNK!


A program adatai:

Időpont: 2018. november 29-30. (csütörtök-péntek)
Képzési forma: Továbbképző konferencia
(2 napos, előadásokból és hozzászólásokból álló képzés)
Helyszín: Hotel Flamenco****
(1113 Budapest, Tas vezér utca 3-7.)
Szervező: Európai Vezetőképző Akadémia Kft., www.europaivezetokepzoakademia.hu
Levezető elnök: Kovács Tünde, www.kovacstunde.hu
Részvételi díj: 120.000 Ft + Áfa / Fő

Kedvezmények:

Két vagy három résztvevő esetén a kedvezményes részvételi díj összege
96.000 Ft + Áfa / fő, négy vagy több fő jelentkezése esetén 90.000 Ft + Áfa / fő.

A részvételi díj tartalmazza az előadásokon történő részvételt, az előadások anyagából készített nyomtatott kiadványt és az étkezést is.

Jelentkezés:

Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, emailben szíveskedjék visszaküldeni a tkovacs@t-online.hu címre!

[Jelentkezési lap]

Lépjen kapcsolatba velünk!

A konferenciáról szívesen adunk bővebb felvilágosítást emailen és telefonon egyaránt.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
levezető elnök

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Bt.
Telefon: +36 (30) 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

Leiratkozás

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Elektronikus formában üzleti ajánlatainkat kizárólag jogi személyek, valamint jogi személyiséggel
nem rendelkező gazdasági társaságok részére továbbítjuk olyan elektronikus levélcímekre, amelyek kapcsolatfelvételi lehetőségként
online felületen vagy egyéb adatbázisban feltüntetésre kerültek. Az online felületen elérhető, kapcsolatfelvétel céljából megadott adat
tulajdonosa, valamint adatkezelője az online felület üzemeltetője vagy tulajdonosa, az adatbázisban tárolt adatok tulajdonosa, valamint
adatkezelője az adatbázis tulajdonosa. Természetes személyek részére üzleti ajánlatokat a Kovács Tünde Bt. nem küld.
A Kovács Tünde Bt. kijelenti, hogy marketingtevékenysége során nem kezel a 2011. évi CXII. törvény 3. § 2. bekezdése szerint
személyes adatnak minősülő adatot, illetve a 3. § 3. bekezdése szerint különleges adatnak minősülő adatot. Ennek alapján csak olyan
e-mail címekre küldünk levelet, amelyek valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön
emailcíme nem ilyen, abban az esetben elnézést kérünk a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!

Kérjük, hogy a leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!