[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Kovács Tünde

© KOVÁCS TÜNDE Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
1032 Budapest, Ágoston u. 16. | Fax: +36 1 700 1921 | Tel: +36 30 248 3264
www.kovacstunde.hu | tkovacs@t-online.hu

PANASZKEZELÉS EREDMÉNYESEN

1 NAPOS TRÉNING A HOSSZÚTÁVÚ ÜZLETI KAPCSOLATOKÉRT
2018. június 1-jén, Budapesten



Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!

Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. A legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú üzleti kapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt, őszinte kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.

Az 1 napos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A képzés során a hangsúlyt az egyenrangú kapcsolat kialakítására; az asszertív, tárgyilagos kommunikációs stílusra; valamint a jó hangulatú, hosszú távú együttműködés kialakításának képességére helyezzük.

Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2018. május 25.)

[Jelentkezési lap]


A tréning tematikája:

  1. A panaszok és reklamációk fogadása
  2. Ügyféltípusok panasz és reklamáció esetén
  3. Ügyfél-kommunikáció és tárgyalástechnika a problémák feltárása során
  4. Az alaptalan panaszok és reklamációk kiszűrése és kezelése
  5. Agresszív viselkedésformák azonosítása és semlegesítése
  6. Az ügyfél és a saját érdekeink összehangolása
  7. Miként találjuk meg a partnerünk és a magunk számára is előnyös megoldást?
  8. Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  9. Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  10. A hosszú távú együttműködés elve és a tudatos kapcsolatépítés módszerei


A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.


A tréning módszere:


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A képzés adatlapja:

Időpont: 2018. június 1. (péntek)
Jelentkezési határidő: 2018. május 25. (péntek)
Képzési forma: Tréning
Helyszín: Hotel Budapest****
(H-1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Tréner: Kovács Tünde, www.kovacstunde.hu

A részvételi díj 68.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja az 1 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.

Kedvezmény:

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!


[Jelentkezési lap]

A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
programvezető tréner

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

Leiratkozás

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: A Kovács Tünde Kft. kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatait kizárólag jogi személyek részére továbbítja. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küld levelet, amelyek
valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön e-mail címe nem ilyen,
abban az esetben elnézést kér a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
A leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!