PANASZKEZELÉS EREDMÉNYESEN
1 NAPOS TRÉNING A HOSSZÚTÁVÚ ÜZLETI KAPCSOLATOKÉRT
2018. június 1-jén, Budapesten
Tisztelt Cégvezető! Tisztelt HR-vezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető! Tisztelt Értékesítési vezető!
Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. A legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú üzleti kapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt, őszinte kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.
Az 1 napos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A képzés során a hangsúlyt az egyenrangú kapcsolat kialakítására; az asszertív, tárgyilagos kommunikációs stílusra; valamint a jó hangulatú, hosszú távú együttműködés kialakításának képességére helyezzük.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2018. május 25.)
A tréning tematikája:
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Ügyféltípusok panasz és reklamáció esetén
- Ügyfél-kommunikáció és tárgyalástechnika a problémák feltárása során
- Az alaptalan panaszok és reklamációk kiszűrése és kezelése
- Agresszív viselkedésformák azonosítása és semlegesítése
- Az ügyfél és a saját érdekeink összehangolása
- Miként találjuk meg a partnerünk és a magunk számára is előnyös megoldást?
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú együttműködés elve és a tudatos kapcsolatépítés módszerei
A tréning során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
- Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
A tréning módszere:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A képzés adatlapja:
A részvételi díj 68.000 Ft + ÁFA, amely magába foglalja az 1 napos, intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők ebédjét is.
Kedvezmény:
Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, akkor mi személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!
|
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
| Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|