HOGYAN LEVELEZZÜNK ÜGYFELEINKKEL?
1 NAPOS TRÉNING A HOSSZÚ TÁVÚ ÜGYFÉLKAPCSOLATOKÉRT
Budapest, 2017. július 5.
Tisztelt Érdeklődő!
A kölcsönösen előnyös ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt, őszinte kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre. A képzés moduljai az írásbeli kommunikáció sajátosságaira fókuszálnak, amelyekben szó esik a levelezés stílusáról, tartalmi elemiről, illetve a reklamációk és panaszügyek kezeléséről is.
Az 1 napos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során partnereikkel írásban kommunikálnak. A képzés során a hangsúlyt az asszertív, egyenrangú kapcsolat kialakítására, a tárgyilagos kommunikációs stílusra, valamint a jó hangulatú, hosszú távú együttműködés kialakításának képességére helyezzük.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2017. június 28.)
A tréning tematikája:
- Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
- A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
- A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
- A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
- A hivatalos levél részei
- Az ügyfelek kéréseire történő válasz:
- a mérlegelés szempontjai
- válasz pozitív elbírálás esetén
- válasz részleges egyetértéssel
- válasz elutasítás esetén
- A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
- jogos
- részben jogos
- jogtalan reklamáció
A tréning során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki és tartsanak fenn jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Elsajátítják a reklamáció- és panaszkezeléshez szükséges készségeket,
- Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
A tréning módszere:
Youtube: Kovács Tünde módszere
A képzés adatlapja
Gyors ás gazdaságos!
A kedvezményes, nyári 1 napos tréning díja 32.000.- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagok és az ebéd költségét is.
|
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
| Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|