[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Kovács Tünde

© KOVÁCS TÜNDE Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
1032 Budapest, Ágoston u. 16. | Fax: +36 1 700 1921 | Tel: +36 30 248 3264
www.kovacstunde.hu | tkovacs@t-online.hu

PANASZKEZELÉS EREDMÉNYESEN

2 napos tréning novemberben

[Az ügyfélszolgálat művészete c. könyv]



Tisztelt Cégvezető!

Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. Egy vállalkozás életében a legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú ügyfélkapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.

A 2 napos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A 25 éves tapasztalatra épülő képzési módszer az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére és a folyamatos párbeszéd fenntartására fókuszál. A tréning résztvevői már az oktatás során cégre szabott megoldásokat dolgoznak ki, ami garantálja számukra a maximális hatékonyságot.

Várjuk jelentkezését!

(Határidő: 2016. november 21.)


A tréning tematikája:

  1. A panaszok és reklamációk fogadása
  2. Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  3. A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  4. Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  5. Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  6. Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  7. Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  8. A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.


Youtube: Kovács Tünde módszere
Youtube Youtube: Kovács Tünde módszere


A képzés adatlapja:

Időpont: 2016. november 28-29. (hétfő-kedd)
Jelentkezési határidő: 2016. november 21. (hétfő)
Képzési forma: Tréning (2 napos, gyakorlati képzés)
Helyszín: Hotel Budapest****
(H-1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Tréner: Kovács Tünde, www.kovacstunde.hu

A képzés díja 98.000,- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagok és az ebéd költségét is.

Jelentkezés:

Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, emailben szíveskedjék visszaküldeni az alább megadott címre!

[Jelentkezési lap]

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
programvezető tréner
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

Leiratkozás

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: A Kovács Tünde Kft. kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatait kizárólag jogi személyek részére továbbítja. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küld levelet, amelyek
valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön e-mail címe nem ilyen,
abban az esetben elnézést kér a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
A leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!