PANASZKEZELÉS EREDMÉNYESEN
2 napos tréning júliusban
Tisztelt Cégvezető!
Panaszok és reklamációk minden cég életében előfordulnak, de közel sem mindegy, hogy a munkatársak miként kezelik őket. Egy vállalkozás életében a legfontosabb cél nem lehet más, mint a hosszú távú, jó hangulatú ügyfélkapcsolatok fenntartása. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, megfelelő módszerekre van szükség: nyílt kommunikációra, pontos helyzetértékelésre és azonnali cselekvésre.
A 2 napos tréninget cégvezetőknek, értékesítőknek, ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak egyaránt ajánljuk, akik a munkájuk során panaszügyekkel és reklamációkkal találkoznak. A 25 éves tapasztalatra épülő képzési módszer az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére és a folyamatos párbeszéd fenntartására fókuszál. A tréning résztvevői már az oktatás során cégre szabott megoldásokat dolgoznak ki, ami garantálja számukra a maximális hatékonyságot.
Várjuk jelentkezését!
(Határidő: 2016. július 7.)
A tréning tematikája:
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
A tréning során a hallgatók:
- Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
- Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Youtube: Kovács Tünde módszere
A képzés adatlapja:
A képzés díja 98.000,- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagok és az ebéd költségét is.
Jelentkezés:
Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, emailben szíveskedjék visszaküldeni az alább megadott címre!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
Telefon: +36 30 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|