Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető!
2003. óta immár 13. alkalommal invitáljuk Önt az Ügyfélszolgálatosok Országos Továbbképző Konferenciájára. A konferencia programját olyan előadásokból állítottuk össze, amelyek a legújabb módszerekről, gyakorlati tapasztalatokról, kutatási eredményekről szólnak. A rendezvényünk 2 napja alatt a résztvevők új információkkal, tudással, hasznos szakmai kapcsolatokkal és érdekes élményekkel gazdagodnak, amelyeknek köszönhetően feltöltekezve térhetnek vissza munkahelyükre.
Bízunk benne, hogy az alábbi tematika elnyeri tetszését, s november utolsó hetének csütörtök-péntekén Önnel is találkozhatunk. Várjuk jelentkezését!
(Jelentkezési határidő: 2015. november 19.)
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
levezető elnök
"Az ügyfélszolgálat művészete" c. könyv szerzője
A Konferencia programja:
1. nap |
2015. november 26., csütörtök |
9.30 |
Megnyitó |
9.45 |
A jövő trendjei: változások az ügyfelek és a fogyasztók magatartásában
(Előadó: Dr. Hámori Balázs egyetemi tanár, Corvinus Egyetem, az „Érzelemgazdaságtan” c. könyv szerzője)
|
10.30 |
Kérdések, hozzászólások |
10.45 |
A PR és marketingszempontból ideális ügyfélszolgálat
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR Szövetség alapító tagja és 15 évig elnöke, a 2014-ben megjelent „Hírnévmenedzsment” c. könyv szerzője)
|
11.30 |
Kérdések, hozzászólások |
12.00 |
Ebédszünet |
13.00 |
Panaszkezelés és ügyfélélmény
(Előadó: Arany Ferenc MBA, vezető tanácsadó, Gold Invest Kft., a „Panaszügyek hatékony megoldása” c. könyv szerzője)
|
13.45 |
Kérdések, hozzászólások |
14.00 |
Az ügyfélszolgálat minőségének mérőszámai
(Előadó: Erdei Magdolna ügyfélkapcsolati tanácsadó, az „Őfelsége, az ügyfél” c. könyv szerzője)
|
14.45 |
Kérdések, hozzászólások |
15.00 |
Kávészünet |
15.15 |
Az ügyfélszolgálati munka során keletkező mentális fáradtság és kiégés kezelése a gyakorlatban
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
|
16.00 |
Kérdések, hozzászólások |
2. nap |
2015. november 27., péntek |
9.45 |
A multikultúra hatásai egyéni és szervezeti szinten
(Előadó: Kovács Tünde levezető elnök, oktatási igazgató, Európai Üzleti Iskola, „Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője)
|
10.30 |
Kérdések, hozzászólások |
10.45 |
Az ügyfélszolgálat gazdasági értéke
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR Szövetség alapító tagja és 15 évig elnöke, a 2014-ben megjelent Hírnévmenedzsment c. könyv szerzője)
|
11.30 |
Kérdések, hozzászólások |
12.00 |
Ebédszünet |
13.00 |
Nehezen kezelhető ügyfelek – A tisztázó jellegű beszélgetések felépítése
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
|
13.45 |
Kérdések, hozzászólások |
14.00 |
Nem vagyunk egyformák – A nők és férfiak erősségei illetve gyenge pontjai az ügyfélszolgálatos munkakörben
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
|
14.45 |
Kérdések, hozzászólások |
15.00 |
Zárszó |
A Konferenciára minden érdeklődőt szeretettel várunk!
A program adatai:
A részvételi díj tartalmazza az előadásokon történő részvételt, az előadások anyagából készített nyomtatott kiadványt és az étkezést is.
Jelentkezés:
Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, emailben szíveskedjék visszaküldeni a tkovacs@t-online.hu címre!
Lépjen kapcsolatba velünk!
A konferenciáról szívesen adunk bővebb felvilágosítást emailen és telefonon egyaránt.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
levezető elnök
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Telefon: +36 (30) 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu
| Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw
|