[Ha az alábbi levél olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérem, kattintson ide!]

Konferencia

Ügyfélszolgálatosok 13. Országos Továbbképző Konferenciája

Dátum: 2015. november 26-27.
Helyszín: Budapest, Hotel Budapest****

Tisztelt Cégvezető! Tisztelt Ügyfélszolgálati vezető!

2003. óta immár 13. alkalommal invitáljuk Önt az Ügyfélszolgálatosok Országos Továbbképző Konferenciájára. A konferencia programját olyan előadásokból állítottuk össze, amelyek a legújabb módszerekről, gyakorlati tapasztalatokról, kutatási eredményekről szólnak. A rendezvényünk 2 napja alatt a résztvevők új információkkal, tudással, hasznos szakmai kapcsolatokkal és érdekes élményekkel gazdagodnak, amelyeknek köszönhetően feltöltekezve térhetnek vissza munkahelyükre.

Bízunk benne, hogy az alábbi tematika elnyeri tetszését, s november utolsó hetének csütörtök-péntekén Önnel is találkozhatunk. Várjuk jelentkezését!

(Jelentkezési határidő: 2015. november 19.)

Üdvözlettel:

Kovács Tünde
levezető elnök
"Az ügyfélszolgálat művészete" c. könyv szerzője

[Nyomtatható program] [Jelentkezési lap]

A Konferencia programja:

1. nap 2015. november 26., csütörtök
9.30 Megnyitó
9.45 A jövő trendjei: változások az ügyfelek és a fogyasztók magatartásában
(Előadó: Dr. Hámori Balázs egyetemi tanár, Corvinus Egyetem, az „Érzelemgazdaságtan” c. könyv szerzője)
10.30 Kérdések, hozzászólások
10.45 A PR és marketingszempontból ideális ügyfélszolgálat
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR Szövetség alapító tagja és 15 évig elnöke, a 2014-ben megjelent „Hírnévmenedzsment” c. könyv szerzője)
11.30 Kérdések, hozzászólások
12.00 Ebédszünet
13.00 Panaszkezelés és ügyfélélmény
(Előadó: Arany Ferenc MBA, vezető tanácsadó, Gold Invest Kft., a „Panaszügyek hatékony megoldása” c. könyv szerzője)
13.45 Kérdések, hozzászólások
14.00 Az ügyfélszolgálat minőségének mérőszámai
(Előadó: Erdei Magdolna ügyfélkapcsolati tanácsadó, az „Őfelsége, az ügyfél” c. könyv szerzője)
14.45 Kérdések, hozzászólások
15.00 Kávészünet
15.15 Az ügyfélszolgálati munka során keletkező mentális fáradtság és kiégés kezelése a gyakorlatban
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
16.00 Kérdések, hozzászólások

2. nap 2015. november 27., péntek
9.45 A multikultúra hatásai egyéni és szervezeti szinten
(Előadó: Kovács Tünde levezető elnök, oktatási igazgató, Európai Üzleti Iskola, „Az ügyfélszolgálat művészete” c. könyv szerzője)
10.30 Kérdések, hozzászólások
10.45 Az ügyfélszolgálat gazdasági értéke
(Előadó: Dr. Szeles Péter docens, a Magyar PR Szövetség alapító tagja és 15 évig elnöke, a 2014-ben megjelent Hírnévmenedzsment c. könyv szerzője)
11.30 Kérdések, hozzászólások
12.00 Ebédszünet
13.00 Nehezen kezelhető ügyfelek – A tisztázó jellegű beszélgetések felépítése
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
13.45 Kérdések, hozzászólások
14.00 Nem vagyunk egyformák – A nők és férfiak erősségei illetve gyenge pontjai az ügyfélszolgálatos munkakörben
(Előadó: Dr. Fülöp Márta egyetemi tanár, ELTE, az MTA Pszichológiai Intézetének főmunkatársa)
14.45 Kérdések, hozzászólások
15.00 Zárszó
[Nyomtatható program]

A Konferenciára minden érdeklődőt szeretettel várunk!

A program adatai:

Időpont: 2015. november 26-27. (csütörtök-péntek)
Képzési forma: Továbbképző konferencia
(2 napos, előadásokból és hozzászólásokból álló képzés)
Helyszín: Hotel Budapest****
(H-1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Szervező: Stratégia Menedzsment Tanácsadó Kft., www.strategiamenedzsment.hu
Levezető elnök: Kovács Tünde, www.kovacstunde.hu
Jelentkezési határidő: 2015. november 19.
Részvételi díj: 120.000 Ft + áfa / fő

A részvételi díj tartalmazza az előadásokon történő részvételt, az előadások anyagából készített nyomtatott kiadványt és az étkezést is.

Jelentkezés:

Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve, emailben szíveskedjék visszaküldeni a tkovacs@t-online.hu címre!

[Jelentkezési lap]

Lépjen kapcsolatba velünk!

A konferenciáról szívesen adunk bővebb felvilágosítást emailen és telefonon egyaránt.


Üdvözlettel:



Kovács Tünde
levezető elnök

Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
Telefon: +36 (30) 248-3264
E-mail: tkovacs@t-online.hu
Honlap: www.kovacstunde.hu | Blog: kovacstunde.blog.hu
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQWS-jPc5S5L_6bVI4Ny9Qw

Leiratkozás

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: A Kovács Tünde Kft. kijelenti, hogy személyes adatokat semmilyen formában nem tárol.
Üzleti ajánlatait kizárólag jogi személyek részére továbbítja. Ennek alapján csak olyan e-mail címekre küld levelet, amelyek
valamely céghez vagy más jogi személyhez hozzárendelésre kerültek. Amennyiben az Ön e-mail címe nem ilyen,
abban az esetben elnézést kér a téves megkeresésért. Kérjük, hogy leiratkozási szándékát jelezze itt!
A leiratkozás során a(z) N/A e-mail címet legyen szíves megadni!