| 
 
Reklámszövegírás tréning
 
 
Tisztelt Cégvezető!
 
Mi az oka annak, hogy egy üzenet azonnal vásárlást generál és miért fordulhat elő, hogy a várt reakció elmarad? A nagyvállalatoknál egy egész kreatív stáb foglalkozik a kifelé történő kommunikációval és a honlap, illetve a hirdetések szövegének megírásával. A kisebb cégeknél ezt egy marketinges kolléga vagy maga a cégvezető végzi. 
 
A tréningen a résztvevők megismerik és begyakorolják azokat az írásbeli kommunikációs módszereket, amelyekkel tervszerűen és tudatosan befolyásolhatják az üzeneteiket olvasó ügyfeleket. A hallgatók tudni fogják, hogy a szavaik és a mondataik milyen hatást váltanak ki az olvasókban, és mely szavak késztetik őket vásárlásra.
 
 A képzés tematikája:
 
- A reklámszöveg helye a marketingkommunikáción belül
 
- A reklámszöveg típusai és megjelenési helyei
 
- Reklámpszichológia
 
- A megfelelő szöveghossz
 
- Szóhasználat és mondatszerkesztés
 
- A megjelenési időpont és a szövegtartalom összefüggései
 
- Mivel válthatunk ki érdeklődést?
 
- Hogyan váltsunk ki cselekvést?
 
- A direkt és az indirekt üzenetek hatása
 
 
A tréningre minden érdeklődőt szeretettel várunk, aki a munkája során reklámszövegeket ír, legyen ez néhány szavas hirdetés, írásbeli ajánlat, cég- és termék katalógus, honlap vagy webáruház szövegének írása, szerkesztése.
 
 A képzés adatai:
 
A képzés díja 136.000.- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagok és az ebéd költségét is.
 
Kedvezmények:  2014. szeptember 20-ig történő jelentkezés esetén 20.000 Ft + áfa/fő engedményt, azaz 116.000 Ft + áfa/fő kedvezményes tandíjat biztosítunk.
 
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást. 
A témáról bővebben a Hogyan reklámozzunk reklámcsalódott fogyasztónak? című blog bejegyzésben olvashat.
 
 Üdvözlettel:
 
  
 
Kovács Tünde 
programvezető tréner 
M: +36 30 248 3264 
tkovacs@t-online.hu 
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft. 
www.kovacstunde.hu
| kovacstunde.blog.hu 
 
 |