Reklámszövegírás tréning
Tisztelt Cégvezető!
Mi az oka annak, hogy egy üzenet azonnal vásárlást generál és miért fordulhat elő, hogy a várt reakció elmarad? A nagyvállalatoknál egy egész kreatív stáb foglalkozik a kifelé történő kommunikációval és a honlap, illetve a hirdetések szövegének megírásával. A kisebb cégeknél ezt egy marketinges kolléga vagy maga a cégvezető végzi.
A tréningen a résztvevők megismerik és begyakorolják azokat az írásbeli kommunikációs módszereket, amelyekkel tervszerűen és tudatosan befolyásolhatják az üzeneteiket olvasó ügyfeleket. A hallgatók tudni fogják, hogy a szavaik és a mondataik milyen hatást váltanak ki az olvasókban, és mely szavak késztetik őket vásárlásra.
A képzés tematikája:
- A reklámszöveg helye a marketingkommunikáción belül
- A reklámszöveg típusai és megjelenési helyei
- Reklámpszichológia
- A megfelelő szöveghossz
- Szóhasználat és mondatszerkesztés
- A megjelenési időpont és a szövegtartalom összefüggései
- Mivel válthatunk ki érdeklődést?
- Hogyan váltsunk ki cselekvést?
- A direkt és az indirekt üzenetek hatása
A tréningre minden érdeklődőt szeretettel várunk, aki a munkája során reklámszövegeket ír, legyen ez néhány szavas hirdetés, írásbeli ajánlat, cég- és termék katalógus, honlap vagy webáruház szövegének írása, szerkesztése.
A képzés adatai:
A képzés díja 136.000.- Ft/fő + áfa, amely tartalmazza az oktatási segédanyagok és az ebéd költségét is.
Kedvezmények: 2014. szeptember 20-ig történő jelentkezés esetén 20.000 Ft + áfa/fő engedményt, azaz 116.000 Ft + áfa/fő kedvezményes tandíjat biztosítunk.
A tréningről e-mailen és telefonon is szívesen adunk bővebb felvilágosítást.
A témáról bővebben a Hogyan reklámozzunk reklámcsalódott fogyasztónak? című blog bejegyzésben olvashat.
Üdvözlettel:
Kovács Tünde
programvezető tréner
M: +36 30 248 3264
tkovacs@t-online.hu
Kovács Tünde Vezető Továbbképző és Tanácsadó Kft.
www.kovacstunde.hu
| kovacstunde.blog.hu
|